Проблеме са којима се свакодневно суочавају, као и крупна животна питања, грађани Краљева, и даље, најчешће деле са градоначелником др Предрагом Терзићем. Праксу да, бар једанпут недељно, у свом кабинету разговара са суграђанима, први човек Краљева не прекида откако је 2016. године изабран односно прошле године реизабран на место градоначелника.
![DSC_9694](http://www.kraljevo.rs/wp-content/uploads/2021/10/DSC_9694.jpg)
![DSC_9696](http://www.kraljevo.rs/wp-content/uploads/2021/10/DSC_9696.jpg)
Током октобра, седамдесет Краљевчана је на званичном пријему од градоначелника затражило помоћ у решавању, за њих саме – нерешивих проблема. Теме су и овог месеца биле разноврсне.
Краљевчани на градоначелникова врата куцају у потрази за запослењем – својим или својих потомака. Потребна им је помоћ у решавању социјалних питања – новчана помоћ за куповину лекова, плаћање обавеза, набавку огрева… Поправка и асфалтирање путева и обнова мостова такође су теме разговора, као и снабдевање електричном енергијом односно проблеми у вези са водоводном и канализационом мрежом. Краљевчани се интересују и за доделу бесповратних средстава за куповину сеоске куће са окућницом, као и за доделу средстава за енергетску санацију стамбених зграда, породичних кућа и станова.
![DSC_9699](http://www.kraljevo.rs/wp-content/uploads/2021/10/DSC_9699.jpg)
![DSC_9706](http://www.kraljevo.rs/wp-content/uploads/2021/10/DSC_9706.jpg)
Како истиче градоначелник, веома је важно имати директан контакт са грађанима како би се правовремено и адекватно реаговало на њихове проблеме и предузело све што је могуће да се квалитет живота становника Краљева поправи.
„Није могуће одмах решити сваки проблем који грађани пред вас изнесу, али је и те како могуће ангажовати ресорно задужене појединце и институције да се укључе у изналажењe решења и покретање поступка за делање. Моји сарадници и ја смо Краљевчанима на располагању и ван просторија у којима радимо. Немали број суграђана ми се обрати и приликом неформалних сусрета на улици, те посредујем да стигну на праву адресу на којој могу да добију савет шта даље треба да раде и помоћ при решавању спорних питања“, каже др Предраг Терзић.
![DSC_9726](http://www.kraljevo.rs/wp-content/uploads/2021/10/DSC_9726.jpg)
![DSC_9728](http://www.kraljevo.rs/wp-content/uploads/2021/10/DSC_9728.jpg)
![DSC_9727](http://www.kraljevo.rs/wp-content/uploads/2021/10/DSC_9727.jpg)
Градоначелник Краљева напомиње да некада има и захтева који су неосновани, али да и у том случају треба одвојити време и саслушати оне који су заказали пријем и помоћи им да се неутемељени захтеви не процесуирају даље, већ објасне недоумице и избегне незадовољство.
![DSC_9731](http://www.kraljevo.rs/wp-content/uploads/2021/10/DSC_9731.jpg)
![DSC_9732](http://www.kraljevo.rs/wp-content/uploads/2021/10/DSC_9732.jpg)