Оно што смо видели приликом обиласка дела постројења Јавног енергетског предузећа „Топлана“ Краљево показује да је оно апсолутно спремно за почетак грејне сезоне и да наши грађани не треба да брину да ли ће њихови станови или пословни простори бити топли“, рекао је градоначелник Краљева др Предраг Терзић приликом једне од редовних посета јавним предузећима чији је оснивач град Краљево.

Градоначелник је обилазак започео у котларници Нова колонија, која је у потпуности ремонтована од 2008. до 2010. године, модернизована, има најсавременију аутоматику и омогућава стабилну производњу и испоруку топлотне енергије.

Директор ЈЕП „Топлана“ Драган Аресенијевић је градоначелника упознао са стањем котларнице и целокупног постројења, као и тренутним стањем резервоарског прострора и мазута у њему.

            Сви прегледи, контроле и ремонти су већ завршени. У току су пробе да би, од 1. октобра, и ова котларница, али и цело Јавно енергетско предузеће „Топлана“, било спремно за предстојећу грејну сезону“, изјавио је директор Драган Арсенијевић.

Поред тога, истакао је, предузеће „Топлана“ и Надзорни одбор су дали предлог локалној самоуправи за снижење цена услуга „Топлане“.

„'Топлана' је предложила снижење цена за око осам процената у просеку – око 4,5 одсто за стамбени и око 15 процената за пословни простор. „Топлана“ се на тај начин одриче око 38 милиона динара годишњег прихода у корист грађана, јер верујемо да ћемо, добрим радом и штедњом, све моћи да превазиђемо“, рекао је Арсенијевић.

            Приватних корисника услуге грејања има око 7.700, а власника пословних простора који користе услуге грејања градске „Топлане“ око 1.000. Према речима директора Арсенијевића, има и случајева да грађани отказују услуге „Топлане“, тако да је, од 2012. године, то учинило око 900 корисника, од којих 300 и не живи у својим становима.

Неки корисници заиста имају проблем са плаћањем услуга и не само да су они отказивали, већ их је и „Топлана“ искључивала због неплаћања. Има корисника који, наравно, отказују, али има и прикључења, посебно откада је најављено снижење цена наших услуга. Тако смо за последњих неколико дана имали између 10 и 15 захтева за прикључење“, каже Арсенијевић, који сматра да је ова година, у последњих десет – најбоља, и у финансијском смислу и када се говори о техничкој опремљености.

            Градоначелник је оценио да се ЈЕП „Топлана“, као и друга јавна предузећа у граду, труде да, и у тешкој ситуацији, допринесу уштедама у оној мери у којој је то могуће.

„Што се тиче снижавања цене грејања, у нешто већем проценту за пословни у односу на приватни простор, мора се истаћи да се цена грејања о вих простора дефинише кроз методологију која је донета Уредбом Владе, а да ово предузеће и Надзорни одбор у потпуности поштују нормативну регулативу, која ће се наћи пред одборницима Скупштине града како би се утврдила коначна цена грејања у наступајућем периоду“, рекао је градоначелник

 


         

Print Friendly, PDF & Email